TOTAL-WAR
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

TORNOOI 1: ROME TOTAL WAR. (reglement + inschrijven )

4 plaatsers

Ga naar beneden

TORNOOI  1: ROME TOTAL WAR. (reglement + inschrijven ) Empty TORNOOI 1: ROME TOTAL WAR. (reglement + inschrijven )

Bericht  Scorepio zo apr 05, 2009 12:16 pm

Weldra start het Rome : total war tornooi. (editie 1 )
Wat heb je nodig ?
Een originele of werkende Rome : totaal war. (niet gemod versie 1.5 met serienr.)


Reglement.
1. Vals spelen en het gebruik van gelijk welke cheat of code is absoluut verboden en zal resulteren in een uitsluiting van de wedstrijd.
2.De wedstrijden zullen altijd 1 vs 1 battles zijn op een standaard map. (geen belegeringen )
3.Het voortijdig onderbreken van de wedstrijd zal automatisch eindigen in een nederlaag.
4.Na elke wedstrijd moet een screenshot genomen worden door de winnar en geplaatst worden in de passende rubriek.
5.De thuisspeler ( x vs y -> waar x= de thuisspeler ) krijgt voorrang om zijn volk te kiezen en mag tevens beslissen op welke map zal gestreden worden.
6. De wedstrijden mogen maximum één uur duren. ( de speler met de hoogste punten in die wedstrijd wint )
7. De spelers beslissen onderling wanneer ze de wedstrijd zullen spelen en wie als server zal draaien. (best diegene met de snelste pc )
8. De server zal altijd de naam "oostende" hebben en het paswoord zal altijd "tornooi" zijn.
9. De aankoopsom om eenheden te kopen moet altijd 10.000 denari zijn

(reglement kan ten allen tijde aangepast of verbetert worden )

Puntenverdeling:
1. Een heroic victory = 3 punten
2. Clear victory = 2 punten
3. Average victory=1.5 punten
4. Close victory = 1 punt

Wat valt er te winnen ?
Geen geld maar eer.
De winnaar krijgt namelijk een speciale rang op dit forum (rang van golden mace winner )
Bovendien krijgt hij de gouden goedendag .(virtueel onder zijn naam)




Inschrijvingen kunnen al gebeuren.
Laat hieronder gewoon een bericht na.


Laatst aangepast door Scorepio op di jun 09, 2009 1:20 pm; in totaal 11 keer bewerkt
Scorepio
Scorepio
Admin

Aantal berichten : 295
Reputatie : 0
Registratiedatum : 07-10-08
Woonplaats : Ostend-Belgium

https://total-war.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

TORNOOI  1: ROME TOTAL WAR. (reglement + inschrijven ) Empty Re: TORNOOI 1: ROME TOTAL WAR. (reglement + inschrijven )

Bericht  Scorepio zo apr 05, 2009 1:28 pm

Ik doe dus al zeker mee.
Scorepio.
Scorepio
Scorepio
Admin

Aantal berichten : 295
Reputatie : 0
Registratiedatum : 07-10-08
Woonplaats : Ostend-Belgium

https://total-war.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

TORNOOI  1: ROME TOTAL WAR. (reglement + inschrijven ) Empty ik ook mee dooeeeeeeeen !!!!!!!!!!

Bericht  megan zo apr 05, 2009 2:35 pm

ik ga mee doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnn cheers

megan

Aantal berichten : 4
Reputatie : 0
Registratiedatum : 11-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

TORNOOI  1: ROME TOTAL WAR. (reglement + inschrijven ) Empty Re: TORNOOI 1: ROME TOTAL WAR. (reglement + inschrijven )

Bericht  killer za apr 11, 2009 7:25 pm

ik doe ook meee

killer

Aantal berichten : 4
Reputatie : 0
Registratiedatum : 30-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

TORNOOI  1: ROME TOTAL WAR. (reglement + inschrijven ) Empty Re: TORNOOI 1: ROME TOTAL WAR. (reglement + inschrijven )

Bericht  chaffic wo apr 15, 2009 4:55 pm

Ik doe ook mee.

chaffic

Aantal berichten : 2
Reputatie : 0
Registratiedatum : 14-04-09

Terug naar boven Ga naar beneden

TORNOOI  1: ROME TOTAL WAR. (reglement + inschrijven ) Empty Re: TORNOOI 1: ROME TOTAL WAR. (reglement + inschrijven )

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum