TOTAL-WAR
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

What's all the fuss about???

2 plaatsers

Ga naar beneden

What's all the fuss about??? Empty What's all the fuss about???

Bericht  Upxl za apr 04, 2009 8:40 pm

Empire is nu al een dikke maand in roulatie.
De developers hebben zich blijkbaar moeten spoeden want crash en bug vrij kan je etw niet bepaald noemen.
Op een bliksem tempo proberen ze nu de vele bugs of zoals velen anderen al zeggen "features" Smile eruit te halen.
Ondanks de eerste paar fix patches is er nog niet veel beterschap.

In de gaming community's laaien ondertussen de boze stemmen meer en meer op.
Kwade woorden zoals: "Dit is de Laatste keer dat ik er mijn geld aan uitgeef" tot "offer ze aan de goden!"

komaan jongens lichtjes overdreven niet?
De makers laten meerdere malen hun goede wil zien en werken zich in het zweet om deze game zo vlug en goed mogelijk in orde te krijgen.

Het is waar dat ze het beter nog wat in de oven hadden laten zitten eer het uit te brengen.
Maar daar hadden die jongens onder SEGA waarschijnlijk weinig over te zeggen.
Ze doen hun best en ik vind als loyale TW fan moet je hun de tijd ervoor gunnen en ze het nodige respect tonen die ze verdienen.

Upxl

Aantal berichten : 4
Reputatie : 0
Registratiedatum : 07-11-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Gent

Terug naar boven Ga naar beneden

What's all the fuss about??? Empty Re: What's all the fuss about???

Bericht  Scorepio za apr 04, 2009 10:17 pm

Ik vind dat ze met empire : total war weer een echte topgame afleveren. Er zitten inderdaad nog wat bugs en onvolmaaktheden in de game , maar zelfs met deze kan er geen enkele game tippen aan empire : totaal war. Het total war-gevoel is weer volop van de partij.
Velen klagen vooral over de "crash to desktop " in de game , maar gelukkig heb ik dit nog geen één maal meegemaakt.
Ik ben in elk geval weer verslaafd.
Scorepio
Scorepio
Admin

Aantal berichten : 295
Reputatie : 0
Registratiedatum : 07-10-08
Woonplaats : Ostend-Belgium

https://total-war.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum